To że możesz coś zrobić nie znaczy że powinieneś, np. buzzować tweety

Buzzite.com - buzzing about Buzz

Buzzite.com - buzzing about Buzz

Ciekawy artykuł z Buzzite.com – 5 Reasons Why You Should Not Buzz Your Tweets.

Niby powody są oczywiste, ale iluż to np. naszych rodzimych mikro-blogo-celebrytów bez cienia zażenowania wypycha swoje blipnięcia w świat, w tym również na Buzza pośrednio poprzez Twittera. Skoro można, to znaczy że trzeba. Te jakże głębokie zazwyczaj 140-znakowe blipnięcia całemu światu trzeba podsyłać pod nos. A nuż na Buzz jest ktoś kto nas nie śledzi na Blipie? To wprost niewyobrażalne i nie wybaczalne, no ale jeśli? Trzeba mu te treści koniecznie serwować! Powinien za to jeszcze być wdzięczny i dziękować ;-).

Powody w skrótowych punktach są np. takie (bardzo luźne tłumaczenie z oryginału z moimi wtrętami):

  1. Większość użytkowników Buzz negatywnie ocenia profile buzzowe w których jedyną lub główną zawartością jest treść pochodząca z Twittera.
  2. Większość z użytkowników Buzza używa też Twittera – więc te wspaniałe tweetnięcia im nie umkną – jeżeli będą tylko nimi zainteresowani…
  3. Buzzowanie swoich tweetów wygląda na autopromocję i lans, a tego zazwyczaj się nie lubi. Może inaczej – ludzie zazwyczaj nie lubią nachalnego lansu innych, ale własny – bardzo lubią… ;-p.
  4. Tweety na Buzzie wyglądają jak SPAM – m. in. przez zbyt krótką i niezrozumiałą treść, dziwne linki, najeżenie #tagami itp.
  5. Nawet najbardziej znane nazwy w branży (np. ReadWriteWeb, Tim O’Reilly) postanowiły zaniechać tych niecnych praktyk – często pomimo pierwotnego odmiennego nastawienia.

Odsyłam oczywiście do źródła po więcej w tym temacie!

buzz can tweet

buzz can tweet

Powyższe argumenty w większości nie dotyczą odwrotnego zachowania, czyli automatycznego tweetowania swoich buzznięć ;-). Właśnie to sobie wykonfigurowałem na serwisie Buzz can tweet i badam jak będzie to działać…

Albo ja czegoś nie rozumiem, albo w tym artykule na Buzzite.com coś źle napisali o Buzz can tweet – on przecież działa odwrotnie, nie przerzuca tweetnięć na Buzz tylko buzznięcia na Twittera. Hmmm. Zaraz się to w praktyce okaże…

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwykły wpis i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s