Czy jesteś internetowym frajerem, którego łatwo naciągnąć?

stylistka 24h - rozpocznij analizę - a potem tylko 60 zł się należy

stylistka 24h - rozpocznij analizę moczu - a potem tylko 60 zł się należy

No to jak – rozpoczynamy analizę albo test?

Skoro na badanie IQ łatwo kosi się frajerów, to trzeba rozszerzyć zakres usług ;-).

Stylistka 24h – wygląda niewinnie, co?

Ale przecież – po co czytać regulaminy – to tylko zabawa, wypełnij, wyślij SMS i… 60 zł brutto poszło w błoto. O dziwo, według cennika przy płatności Paypal to tylko 25 gr.

A teraz: znajdź podobieństwa w treści regulaminu… Powiedzmy „Stylistka 24h” i „Ile jeszcze ci zostało?” (w sensie drogi do piachu)?

W sumie ten pomysł na biznes to samograj, twórców i naśladowców ogranicza chyba jedynie wena i moce przerobowe grafików – no niech te serwisy się od siebie różnią ;-).

W obu powyższych przypadkach:

11. Administratorem serwisu jest: A.F.S. LTD, Place Pangahari Mutsamudu, Anjouan, Union of Comoros

Ale to tylko przez jakiś nieszczęśliwy zbieg okoliczności ;-).

Nie wiem jakie są okoliczności łagodzące dla frajerów jacy dają się na to nabrać – regulamin jest wyjątkowo krótki i informacja o obu rodzajach płatności (wraz z różnymi cenami) jest już na pierwszej stronie. Nawet nie można potem powiedzieć „no regulamin był taki długi, drobnym druczkiem, najeżony gwiazdkami”

No dobra, na koniec się przyznam. Sam się na to naciąłem, mądry ze mnie Polak po szkodzie. Skusiłem się na teścik „Do którego z braci Mroczków jesteś bardziej podobna?” – ale przecież, jak się zastanowić… zapłacić za tę wiedzę te 60 zł to nawet tanio.

PS. na obie powyższe strony trafiłem z jednego rzutu wyświetleń reklam AdSense. Lubię klikać w takie debilizmy i zmniejszać budżet naciągaczy, choćby o marne grosze.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Zwykły wpis i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Czy jesteś internetowym frajerem, którego łatwo naciągnąć?

  1. an. pisze:

    Nienawidzę ich! naciągacze! h*je !!OSZUŚCI DO POTĘGI! jeszcze będą tego żałować!

    • wojtek2s pisze:

      Trzeba było czytać regulamin. Wszystko jest przejrzyście i zrozumiale opisane, koszt jest podany dużymi literami już na samym początku. Więc do kogo teraz masz pretensje? Tylko do siebie.. Sam/a jesteś sobie winien/winna.

      • zbig pisze:

        Bo należysz być może do tego grona naciągaczy i oszustów, którymi powinna zająć się policja i prokuratura, Dla czystości Internetu i likwidacji gangstersko-mafijnych powiązań!!!

    • zbig pisze:

      Zostałem, nabrany w podobny sposób. Dostałem kod sprawdzający wynik testu IQ za rzekomo 0,25 zł, natomiast w „Usłudze Premium” naliczono mi 30,75 zł brutto. Kod po wprowadzeniu do sprawdzianu testu nie wyświetlił wyniku, ponieważ należało wysłać jeszcze dwa następne SMS-y, których koszt byłby wielokrotnie wyższy. Tak więc mimo braku wyniku, moje IQ uważam jako wysokie, ponieważ nie dałem się nabrać na następną „kasę”. Tak naprawdę tymi „kolesiami” powinna się zająć policja i prokuratura.
      Między innymi takimi firmami jak: Centrum Technologii Mobilnych Mobiltek w Krakowie, czy A.F.S. LTD, Place Pangahari Mutsamudu, Anjouan, Union of Comoros.
      Pozdrawiam
      zbig

      • macko pisze:

        hehe wysokie IQ… hehe… w życiu nie ma nic za darmo, w regulaminie pisze jak byk. To nie oszusci, tylko wasza głupota. Oszukiwali by gdyby coś zataili. Następnym razem czytać regulamin zanim dotkniecie telefonu lub pieniędzy. Szacunek dla autora artykułu ja bym się nie przyznał do tego ze zaplacilem tyle, bylo by mi wstyd. a i mędrcy wiecie ze jak cos polubicie na fejsie to pozniej wasze lubie to sprzedają za kilka groszy komu innemu? hehe

  2. Tomasz pisze:

    No tak za nie długo trzeba będzie czytać regulaminy na klatkach schodowych aby czasem wejście lub wyjście z klatki nie było zbyt kosztowne , po za tym moim zdaniem jest to definitywne oszustwo zaczynając już od pierwszego podejścia do wysłania esa wyraźnie opis czerwony daje do zrozumienia z rysunkiem telefonu obok o cenie niby esa a niby nie esa , mniejsza z tym następnie już ciężko do tego powrócić profesjonalnie przygotowana strona do robienia ludzi w h….. . Ale moim zdaniem jest sprawa do wygrania w sądzie aby odzyskać kasę. Po prostu wszystko na tej stronie służy do oszukania drugiej osoby i w tym wypadku nie ważny jest ten regulamin. Na dodatek od razu napisane jest o esemesach jaki koszt , że nie zwracają kosztów czyli zamierzone działanie na szkodę drugiej osoby. A po wszystkim kiedy organizm powoli wraca do poprzedniego stanu , po ciężkim poszukiwaniu czerwonego opisu o cenie którego już nie ma tylko jest to co powinno być na początku podjęcia tej tępej decyzji wydaje mi się , że kiedyś wybuchnie wojna.
    PS. nie mogę w to jeszcze uwierzyć ,że się dałem nabrać na taką stronkę
    ale będę walczyć nie dam ku…… tej kasy jutro wale do my Lawyer

    pozdrawiam…

    • macko pisze:

      najpierw znajdz kropkę na klawiaturze i zacznij ją stosować.
      „profesjonalnie przygotowana strona do robienia ludzi w h….. .” jak najbardziej zgoda
      „wale do my Lawyer” co to jest lawyer ? chyba Ci chodziło o lover… Ech, a jak walczyłeś przez te kilka miesięcy? Wróciłeś na tarczy czy z tarczą?

      • Maria pisze:

        Jak jesteś głupi,to mu nie dokuczaj.Sam jesteś lover,tępizno.Zajrzyj do słownika.I też zacznij go stosować

  3. Kamil Pietrzewski pisze:

    drodzy inetranuci, a właściwie internetowi frajerzy 🙂
    Nie czyni z was frajerów to że daliście się nabrać tylko to, że niedochodzenie swoich praw w sądzie pozwalając tym samym aby proceder oszustwa trwał. Pozwólcie nam prawnikom dokonoć ocenym prawnej faktu czy założenie firmy na na union of comoros, stworzenie funkcjonalności usługi internetowej po skorzystaniu z której 99% osób czuje się oszukanych jest przestępstwem.
    Nie piszczcie bzdur, o tym iż stwierdzenie stanu faktycznego w regulaminie dotyczące opłat czyni ten proceder legalnym, a założenie firmy w afryce czyni kogoś bezkarnym. Złóżcie się po 50zł i zatrudnijcie prawnika, który w waszym imieniu złoży pozew zbiorowy, albo piszcie doniesienia do prokuratury o możliwości popełnienie przestępstwa. Resztę zostawcie nam 🙂

    • Anna pisze:

      No i dałam sie nabrac. Coś bym z tym zrobiła, bo to zwykłe oszustwo i naciąganie konsumenta. A może UOiK poradzi …?

  4. mkxdlwdmxc pisze:

    mała szkoła niejeden powinien dziekowac tej stronie , straciliście tylko 30 pare czy tam 60 pln z głupiego powodu- nie czytanie regulaminów a przez coś takiego mozna wiele wiecej stracic . Nie wierze że ci co dali sie tu nabrac nie będą uważać na przyszłość 🙂 pozdrawiam

  5. mkxdlwdmxc pisze:

    i jeszcze nie raz podziekują tej stronie 😉

  6. zwykli szmaciaze i naciagacze;/

  7. gosc pisze:

    Zastanowilo mnie tylko 0,25gr. Cos za tanio.Zauwazylem napis ,Regulamin,i przeczytalem.Dzieki za wpisy,pomysl ze zbiorowym oskarzeniem OK.Jesli tak sie robi legalnie,w Marketach ceny mozna by znacznie zanizac,zlikwidowac czytniki,a cene do zaplaty dowiemy sie w kasie,po odstaniu 30min w kolejce!

  8. oboknas pisze:

    No kurcze. Taki stary, a taki głupi (63 l). Nie mogę sobie tego darować. Krew mnie zalewa jak sobie wspomnę tych naciągaczy. To prawda sam sobie jestem winien, ale też uważam, że żerowanie na nieuwadze ludzi jest zwykłym oszustwem, które powinno być ścigane przez organa do tego powołane (UOKiK, prokuraturę, sądy). Podobał mi się apel o skonsolidowanie sił i złożenie zbiorowego wniosku o ich ściganie! Ale tu już potrzebny prawnik. Podjąłem pewne kroki i jeśli przyniosą efekty to oczywiście napiszę. Takie coś nie może być bezkarne. Pozdrawiam wszystkich nabranych.

  9. ggg pisze:

    Nie jesteśmy frajerami, zostaliśmy oszukani przez profesjonalnych oszustów. Tylko brak nam państwa, które oszustami by się zajęło. W necie może być sporo uczciwych podmiotów, które rozliczą się uczciwie za pomocą wygodnej formy płatności SMS, tylko tacy oszuści skutecznie zniechęcą do korzystania z tej formy płatności. Może kiedyś w Polsce będziemy mieli prawdziwy RZĄD, który nie będzie miał klapek na oczach.

  10. ddd pisze:

    Ja też dałam się nabrać testem (nomen omen) na inteligencję.
    Jestem wściekła na siebie, tym bardziej, że nigdy takich bzdur nie rozwiązuję i zawsze czytam regulaminy.no i raz złamałam się. Chociaż miałam przeczucie, że coś jest nie tak.
    Straszne jest to że, wszędzie jest pełno oszustów i złodziei.

  11. Także oszukany. pisze:

    Podobno w numerze sms jest zawarta kwota kosztu sms. Jest to druga cyfra w numerze 4-cyfrowym i druga,trzecia w numerze 5 cyfrowym. Więc jak wysyłacie na numer 73052 to macie 30 zł mniej, a jak 7305 to tylko 3 zł. Warto o tym wiedzieć gdy się siegnie po telefon.

  12. Naiwna pisze:

    No to ja napiszę jeszcze coś innego. Zamówiłam i otrzymałam (niestety) środek na odchudzanie wyprodukowany przez : AFS LTD BP1156 303 Place Pangahari Mutsamudu Anjouan Union of Comors. Zamawiałam w Polsce i kosztowało mnie to 130,- PLN. Tak więc dałam się nabrac , bo najprawdopodobniej to żaden środek na odchudzanie tylko zwykłe oszustwo.
    Naiwna.

    • ela pisze:

      Również zamówiłam ten preparat. Chudnąć nie chudnę, tylko ciśnienie mi wzrasa 150/100
      Na opakowaniu podaja dwie różne dawki stosowania. Na górze 1 raz dziennie a poniżej 2 razy przed śniadanie i przed obiadem. Porażka

  13. Rea pisze:

    Zauważyłam agresywną reklamę pojawiajacą sie od jakiegoś czasu -tę o zasadzie z brzuszkiem.Kliknęłam w to i co?oczywiście kolejny preparat odchudzający.Z opisu widać że to ściema na kilometr.Pod spodem ”dziwny”producent z Afryki.Trzeba być idiotą żeby w to cudo uwierzyć.Napisałam nawet kilka komentarzy niepochlebnych i co?okazało się że szybciutko na drugi dzień zostawały wyczyszczone.Dlaczego odpowiednie organy nie zajmują się takimi procederami i pozwalają działać oszustom

  14. Agata pisze:

    Tak te tabletki to istne cudo z tego co ta reklama przedstawia.Wlasnie od Anjouan, Union of Comoros.ha ha .Oszustwo jakich nie malo.Sama nazwa tych tabletek daje otym znac „ODCHUDZANIE” wpiszcie sobie na google ta nazwe z opinja o nich .NIEMOZLIWE. Jak uczciwosc tej firmy

Skomentuj

